Bewindvoering in Rijssen

Hebt u behoefte aan hulp op het gebied van bewindvoering in Rijssen? Wij staan klaar voor mensen met geestelijke of lichamelijke problemen die niet (meer) zelf hun financiën kunnen regelen. Als u op dit gebied advies zoekt voor uzelf of een ander, kunt u terecht bij Stichting Doe Mee(r). Wij bieden u hulp en bezoeken u graag in uw gemeente Rijssen-Holten.

Wij staan voor u klaar om uw financiën op professionele wijze te beheren zodat u uit de problemen komt. Tevens kunnen wij u helpen als u in de problemen dreigt te komen met uw financiën. Bij ons draait alles om u, een aanpak die wordt geroemd in Twente. Onze werkwijze is altijd op een eerlijke, open en vakkundige manier. Wij kunnen u helpen met curatele, mentorschap, levensexecuteur en beschermingsbewind.

Neem contact op Hulp aanvragen

Stichting Doe Mee(r) | Bewindbureau in Rijssen

• Wij bieden altijd een luisterend oor;
  • U krijgt goede adviezen;
  • Meer dan enkel bewindvoering.

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. Wij gaan graag met u kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Vul het contactformulier in of bel naar 085 – 48 309 84.

Welke hulp is er voor u?

Sowieso vindt u bij ons hulp in de vorm van bewindvoering: dus hulp om uw geldzaken weer op orde te krijgen. Daarnaast klopt u bij ons ook aan voor hulp bij zorgbeslissingen. Of andere beslissingen, als u die zelf niet meer (goed) kunt nemen. Dit noemen we curatele, mentorschap en levensexecuteur. Ervaar hoe we u prettig, persoonlijk en professioneel weer uit de zorgen helpen.

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Wat zeggen onze cliënten over ons?

Het aanvragen van beschermingsbewind

U kunt beschermingsbewind aanvragen via de kantonrechter. Deze zal u het bewind toewijzen. Als bewindvoerder kunt u zelf iemand kiezen. Dit mag ook een familielid of vriend zijn. Let er echter wel op dat u altijd iemand kiest die u vertrouwd. Deze persoon ziet namelijk al uw bezittingen en financiën. Wij raden daarom aan om te kiezen voor een professionele bewindvoerder. Wij bieden passende hulp als het hier om gaat en werken op een open, eerlijke en vakkundige manier.

mevr. A. Gaasbeek, review via Google

Inzicht in uw administratie

Als u het bewind over laat aan ons, zorgen wij dat uw administratie altijd open en inzichtelijk is voor u. Alles wordt netjes bijgehouden en is op elk moment van de dag inzichtelijk. U kunt ons dus controleren en op deze manier er op vertrouwen dat uw geldzaken eerlijk geregeld worden. Daar de bewindvoering via de wet gaat, zullen wij u helpen de controle en administratie van uw geldzaken te regelen. Daarnaast sluiten wij nieuwe contracten af en regelen we de erfenis. De rechter zal jaarlijks controleren of de administratie klopt.

mevr. N. Leufgen, review via Google

Schakel ons in als bewindbureau in Rijssen

Neem contact met ons op als u ons in wilt schakelen voor uw financiën. Het eerste gesprek is altijd vrijblijvend. Onze begeleiding is altijd precies wat u nodig hebt en niet meer of minder. Neem contact op via het contactformulier of bel naar 085 – 48 309 84. U kunt ook bij ons terecht voor bewindvoering in Enschede, Oldenzaal en Haaksbergen.

dhr. L. Anderson, review via Google

Hulp bij schulden in Hengelo

Bewindvoering voor heel Overijssel

Als onafhankelijke stichting helpen we mensen en hun ouders, voogden of begeleiders op het gebied van curatele, mentorschap, budgetbeheer en beschermingsbewind. U vindt ons kantoor en onze professionele bewindvoerders in Hengelo. Wij verzorgen ook bewindvoering in de rest van Twente en Overijssel: Almelo, Haaksbergen, Enschede, Oldenzaal en Nijverdal. Dus mocht u iemand kennen uit een van deze steden en diegene heeft een bewindvoerder nodig in Overijssel, bij ons is iedereen uit Twente welkom.

Neem contact op Hulp aanvragen