Bewindvoering in Oldenzaal

Bewindvoering in Oldenzaal is het uitgekozen redmiddel als u niet meer goed over uw eigen geld kunt waken. Dit kan u overkomen als u lichamelijke of geestelijke problemen krijgt. Het is natuurlijk uw grootste nachtmerrie dat iemand misbruik maakt van deze situatie. Professionele hulp in de vorm van bewindvoering in Oldenzaal is de uitkomst, want bij Stichting Doe Mee(r) vindt u nette en goede bewindvoerders. Wij hebben hart voor u en uw situatie.

Onze professionele bewindvoerders staan altijd voor u klaar. Wij geven u zekerheid en zorgen ervoor dat u in de toekomst zelf weer uw eigen geldzaken kunt regelen. U kunt uiteraard ook bij ons terecht als u het idee hebt dat het de verkeerde kant op gaat. Wij kunnen u dan helpen voorkomen dat u in de schulden raakt.

Wat de reden ook is: wij bieden graag onze hulp aan. Lees verder en kom te weten wat wij voor u kunnen betekenen.

Neem contact op Bewindvoering aanvragen

Wat past bij uw situatie?

Ontdek wat wij van Stichting Doe Mee(r) voor uw financiële situatie kunnen doen, zodat u weer meedoet. Neem contact met ons op. Wij zijn elke werkdag van 09.00 tot 13.00 uur telefonisch bereikbaar op 085 – 48 309 84. Of vul ons contactformulier in.

Bewindvoering in Oldenzaal | Stichting Doe Mee(r)!

• Biedt een luisterend oor
  • Goede adviezen
  • Meer dan alleen bewindvoering in Oldenzaal
  • Beschermingsbewind, levensexecuteur, mentorschap, curator
  • Gedreven, betrokken en daadkrachtige bewindvoerder in Oldenzaal
  • Wij staan voor: goed, snel, eerlijk en zelfstandig

Bewindvoering aanvragen in Oldenzaal

Als u bewindvoering wilt aanvragen in Oldenzaal dient u eerst een bewindvoerder te vinden. Dat kan een familielid zijn, maar ook een professionele bewindvoerder van Stichting Doe Mee(r). Wanneer u voor ons kiest, zullen wij u helpen met de aanvraag bij de kantonrechter.

Neem contact op Bewindvoering aanvragen

Wat zeggen onze cliënten over ons?

Zaken worden goed geregeld

Zeer positief , ik ben zo blij dat ik nou bij jullie ben
Erg tevreden en zeer aardige mensen 👍.
Zaken worden goed geregeld.

mevr. A. Gaasbeek, review via Google

Er wordt fijn meegedacht

Ik heb het als super ervaren bij dit kantoor !

5 en half jaar terug heb ik me aangemeld.
Heb aangegeven niet in een traject tewillen maar alles af wilde betalen.
En dit hebben we dan ook zo gedaan !

Fijne mensen die altijd met je mee denken.
Hebben alles geregeld voor zowel mij als mijn kinderen

En dank zij hun mag ik zeggen dat ik schuldenvrij ben !
Dank je wel ben jullie eeuwig dankbaar .

mevr. N. Leufgen, review via Google

Super tevreden

100 % tevreden met deze organisatie leuke mensen en 100% tevredenheid

dhr. L. Anderson, review via Google

Waarom beschermingsbewind aanvragen?

Er zijn diverse redenen waarom u beschermingsbewind aan kunt vragen. Bewindvoering is vaak bedoeld voor mensen die hun financiën niet zelf (meer) kunnen regelen. Bijvoorbeeld omdat ze te kampen hebben lichamelijke of geestelijke problemen. Het kan ook zijn dat u problematische schulden heeft. Uiteraard kan het ook mogelijk zijn dat u nog niet in de schulden zit, maar wel die kant op gaat. Wij staan voor u klaar om u weer naar een gezonde financiële status te brengen. Wij kunnen ook voor u klaar staan als levensexecuteur.

Het aanvragen van de bewindvoering gaat via de kantonrechter. U kunt zelf iemand aandragen als bewindvoerder maar u moet er wel rekening mee houden dat de bewindvoerder al uw bezittingen en financiën inziet. Het in de arm nemen van een professionele bewindvoerder in Oldenzaal is daarom zeker aan te raden.

Altijd inzicht in de administratie

Als u kiest voor onze bewindvoering in Oldenzaal, heeft u altijd inzicht in de administratie. Wij houden namelijk alles netjes bij en deze kunt u altijd inzien. De rechter controleert daarnaast jaarlijks of de bewindvoering goed uitgevoerd wordt en de administratie klopt. U kunt ons er daarom op vertrouwen dat uw geldzaken in goede handen zijn.

De bewindvoering gaat altijd via de wet. Dit betekent dat wij u volgens de wet helpen met de controle en administratie van uw geldzaken. Daarnaast sluiten we nieuwe contracten af en regelen wij uw erfenis. Er komt inzicht in uw geldzaken en schulden worden op deze manier efficiënt afbetaald.

Hulp bij schulden in Hengelo