Bewindvoering in Nijverdal

Bewindvoering in Nijverdal kan een goede optie zijn wanneer u of iemand die u kent niet meer voor de eigen financiën kan zorgen, bijvoorbeeld door geestelijke of lichamelijke problemen. Soms gebeuren er dingen in uw leven waardoor u niet langer goed voor uw geld en spullen kunt zorgen. U kunt dan terugvallen op bewindvoering in Nijverdal. Dit kan een hele opluchting zijn.

Schakel Stichting Doe Meer in als u het gevoel hebt dat u er zelf niet meer uit komt. Wij kunnen u ook helpen als er nog geen financiële problemen zijn. Op deze manier kunt u eventuele problemen voorkomen. Wij zijn u graag van dienst. Wij staan bekend om onze hulp: wij werken namelijk op een open, eerlijke en vakkundige manier. Bij ons staat u als mens centraal.

Neem contact op Hulp aanvragen

Neem contact met ons op als u ons in wilt schakelen als bewindvoerder. Wij staan voor u klaar. U neemt contact met ons op via het contactformulier of bel naar 085 – 48 309 84

Waar staat beschermingsbewind voor?

De wet biedt u de mogelijkheid om een bewindvoerder in te schakelen. Aan deze persoon vertrouwt u dan de zorg over uw spullen en geld toe. Het toewijzen van beschermingsbewind gaat via de rechter. U kunt zelf een bewindvoerder aandragen. Dit kan uiteraard een kennis, familielid of vriend zijn, maar u kunt ook een professionele bewindvoerder kiezen. Dit is zeker aan te raden aangezien een professionele bewindvoerder verstand van zaken heeft en precies weet wat er moet gebeuren. Als u ons inschakelt voor hulp, doen wij dit altijd op een open manier. U krijgt bij ons altijd een (digitaal) overzicht met het budgetplan. Hierin kunt u precies zien hoe het er voor staat met uw geld.

Neem contact op Hulp aanvragen

Wat zeggen onze cliënten over ons?

Zaken worden goed geregeld

Zeer positief , ik ben zo blij dat ik nou bij jullie ben
Erg tevreden en zeer aardige mensen 👍.
Zaken worden goed geregeld.

mevr. A. Gaasbeek, review via Google

Er wordt fijn meegedacht

Ik heb het als super ervaren bij dit kantoor !

5 en half jaar terug heb ik me aangemeld.
Heb aangegeven niet in een traject tewillen maar alles af wilde betalen.
En dit hebben we dan ook zo gedaan !

Fijne mensen die altijd met je mee denken.
Hebben alles geregeld voor zowel mij als mijn kinderen

En dank zij hun mag ik zeggen dat ik schuldenvrij ben !
Dank je wel ben jullie eeuwig dankbaar .

mevr. N. Leufgen, review via Google

Super tevreden

100 % tevreden met deze organisatie leuke mensen en 100% tevredenheid

dhr. L. Anderson, review via Google

Bewindvoering aanvragen bij de rechter

Het krijgen van een bewindvoerder gaat via de kantonrechter. U vraagt aan de rechter of wij uw bewindvoerder mogen worden. De rechter gaat in bijna alle gevallen akkoord. De bewindvoering moet gaan via de wet. Hier in staat dat wij u als bewindvoerder in Nijverdal helpen met onder andere de controle en administratie van uw geldzaken, sluiten we nieuwe contracten af en regelen we de erfenis. Zo blijft er controle over uw geld en goederen en komt u uit de problemen, of voorkomt u dat u in de problemen komt.

Dit alles wordt bijgehouden in de administratie. Deze kunt u tevens altijd inzien dus u kunt ons gerust controleren. Daarnaast controleert ook de rechter jaarlijks of de bewindvoering goed uitgevoerd wordt. U bent er bij ons altijd van verzekerd dat uw geldzaken in goede handen zijn.

Schakel direct bewindvoering in

Kunt u door geestelijke of lichamelijke problemen niet meer voor uw eigen financiën zorgen en hebt u daar hulp bij nodig? Neem contact met ons op. Wij kijken graag samen met u wat we voor u kunnen betekenen als bewindvoerder of levensexecuteur. U neemt contact op via het contactformulier of bel naar 085 – 48 309 84. U kunt ook contact opnemen als u nog vragen hebt. Wij staan u graag te woord. Wij zijn u graag van dienst in Nijverdal maar ook in Oldenzaal, Enschede en Haaksbergen kunt u ons inschakelen.