OP 17 APRIL (TWEEDE PAASDAG) EN OP 27 APRIL (KONINGSDAG) ZIJN WIJ GESLOTEN.

Bewindvoering, Mentorschap en Curatele – Stichting Doe Mee(r)

Als iemand, tijdelijk of blijvend, niet meer goed in staat is zijn/haar eigen belangen te behartigen, dan kan men daarvoor een beroep doen op anderen. Als het niet lukt om in de sociale of informele sfeer iemand te vinden dan kan Stichting Doe Mee(r) ondersteuning of plaatsvervanging bieden.

Onafhankelijk en zonder winstoogmerk voeren wij beschermingsbewind, curatele en mentorschap uit.

Wij zijn ervaren professionals uit verschillende disciplines. Wij  vullen elkaar aan en werken samen om de rechthebbende op een goede manier te helpen, te begeleiden en te adviseren. Kenmerkend is onze professionaliteit, betrokkenheid, betrouwbaarheid en enthousiasme. Wij  zijn resultaatgericht en streven in onze dienstverlening naar optimale service en kwaliteit.

Ons kantoor is gevestigd in Hengelo. Wij werken voor mensen uit Almelo, Hengelo, Enschede, maar ook uit Haaksbergen, Wierden, Borne, Losser, Rijssen, Nijverdal, Oldenzaal, Deventer, Zwolle, kortom voor iedereen uit Twente en Overijssel.

Een van onze medewerkers spreken?

Wij bellen u graag om al uw vragen te beantwoorden. Vul hieronder uw naam en telefoonnummmer in en wij bellen u terug.

Bekijk onze brochures

Bewind, Beheer en Budget Mentorschap en Curatele