Bewindvoering – Stichting Doe Mee(r)

Welkom bij Stichting Doe Mee(r) beschermingsbewindvoerders, curatoren en mentoren.

Stichting Doe Mee(r) is een professionele organisatie die, onafhankelijk en zonder winstoogmerk, het inkomen en vermogen beheert van mensen die daar tijdelijk of blijvend niet toe in staat zijn. Dat kan zijn door een psychische of lichamelijke beperking of door problematische schulden. Wij helpen deze mensen graag om een stabiele financiële basis te creëren.

Wij onderscheiden ons van andere organisaties door een enorme gedrevenheid vanuit de doelstelling,  betrokkenheid en daadkracht, want  mensen in financieel kwetsbare situaties of financieel uitzichtloze situaties moeten snel, professioneel en adequaat geholpen worden.

Ons kantoor is gevestigd in Hengelo. Wij werken voor mensen uit Almelo, Hengelo, Enschede, maar ook uit Haaksbergen, Wierden, Borne, Losser, Rijssen, Nijverdal, Oldenzaal, Deventer, Zwolle, kortom voor iedereen uit Twente en Overijssel.

Bekijk brochures

Bewind, Beheer en Budget Mentorschap en Curatele
 brochure1

Een van onze medewerkers spreken?

Wij bellen u graag om al uw vragen te beantwoorden. Vul hieronder uw naam en telefoonnummmer in en wij bellen u terug.

Wij steunen

DL_LogoZonderGiro